Dostawa w 48h w dni robocze | Darmowa wysyłka od 300 zł

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jeśli masz pytania związane z Twoim zakupem oraz obsługą naszego sklepu internetowego, to poniżej znajdziesz odpowiedzi na nie.

Wysyłamy kurierem bezpośrednio na adres klienta lub do paczkomatu w zależności od preferencji. Korzystamy z usług logistycznych takich firm, jak DPD, GLS, InPost czy UPS.

Zamówienia wysyłamy w ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia. Zwykle klienci odbierają swoje paczki następnego dnia roboczego po nadaniu przez nas paczki.

Numer śledzenia paczki otrzymasz na podany podczas zakupu adres e-mail zaraz po tym, jak paczka zostanie przez nas nadana.

Akceptujemy płatności online, systemem BLIK, za pobraniem oraz przelewem tradycyjnym.

Tak, jest to możliwe. Po dodaniu do koszyka będzie możliwość wyboru opcji dostawy z płatnością dla kuriera.

Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, po czym prosimy o odesłanie paczki na adres podany w zakładce Kontakt (nagłówek Reklamacje).

Na realizację zwrotu masz 14 dni od momentu zakupu produktu.

Oczywiście. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz zamówienie na nasz magazyn. Adres do wysyłki znajduje się w zakładce Kontakt (nagłówek Reklamacje).

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.