NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jeśli masz pytania związane z Twoim zakupem oraz obsługą naszego sklepu internetowego, to poniżej znajdziesz odpowiedzi na nie.
Jakie metody dostawy są dostępne?
Wysyłamy kurierem bezpośrednio na adres klienta lub do paczkomatu w zależności od preferencji. Korzystamy z usług logistycznych takich firm, jak DPD, GLS, InPost czy UPS.
Jak długo trwa dostawa zakupionego produktu?
Zamówienia wysyłamy w ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia. Zwykle klienci odbierają swoje paczki następnego dnia roboczego po nadaniu przez nas paczki.
Gdzie znajdę numer śledzenia paczki do mojego zamówienia?
Numer śledzenia paczki otrzymasz na podany podczas zakupu adres e-mail zaraz po tym, jak paczka zostanie przez nas nadana.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności online, systemem BLIK, za pobraniem oraz przelewem tradycyjnym.
Czy można wybrać metodę wysyłki z płatnością za pobraniem?
Tak, jest to możliwe. Po dodaniu do koszyka będzie możliwość wyboru opcji dostawy z płatnością dla kuriera.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, po czym prosimy o odesłanie paczki na adres podany w zakładce Kontakt (nagłówek Reklamacje).
Ile mam czasu na realizację zwrotu?
Na realizację zwrotu masz 14 dni od momentu zakupu produktu.
Czy mogę zwrócić towar, mimo iż nie dostałem paczki na czas?
Oczywiście. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz zamówienie na nasz magazyn. Adres do wysyłki znajduje się w zakładce Kontakt (nagłówek Reklamacje).