Kontakt
Skontaktuj się z nami
Telefon: +48 539 303 006
E-mail: biuro@myblox.pl
Odwiedź nas
Dworska 34
18-230 Ciechanowiec
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00
Zwroty
Zwrot możesz zrealizować, wysyłając produkt pod następujący adres:
Renovey sp zoo
Drohicka 79
18-230 Ciechanowiec
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jeśli masz pytania związane z Twoim zakupem oraz obsługą naszego sklepu internetowego, to poniżej znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.
Jakie metody dostawy są dostępne?
Wysyłamy kurierem bezpośrednio na adres klienta lub do paczkomatu w zależności od preferencji. Korzystamy z usług logistycznych takich firm, jak DPD, GLS, InPost czy UPS.
Jak długo trwa dostawa zakupionego produktu?
Zamówienia wysyłamy w ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia. Zwykle klienci odbierają swoje paczki następnego dnia roboczego po nadaniu przez nas paczki.
Gdzie znajdę numer śledzenia paczki do mojego zamówienia?
Numer śledzenia paczki otrzymasz na podany podczas zakupu adres e-mail zaraz po tym, jak paczka zostanie przez nas nadana.
Jakie metody płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności online, systemem BLIK, za pobraniem oraz przelewem tradycyjnym.
Czy klocki są kompatybilne z innymi markami
Tak, nasze klocki są kompatybilne z popularnymi zestawami klocków dostępnymi na rynku, które mają podobny system łączenia.
Czy można wybrać metodę wysyłki z płatnością za pobraniem?
Tak, jest to możliwe. Po dodaniu do koszyka będzie możliwość wyboru opcji dostawy z płatnością dla kuriera.
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, po czym prosimy o odesłanie paczki na adres:
Renovey sp zoo
Drohicka 79
18-230 Ciechanowiec
Ile mam czasu na realizację zwrotu?
Na realizację zwrotu masz 14 dni od momentu zakupu produktu.
Czy mogę dokonać zwrotu, pomimo iż nie otrzymałem paczki na czas?
Oczywiście. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i odeślesz zamówienie na nasz magazyn. Adres do wysyłki:
Renovey sp zoo
Drohicka 79
18-230 Ciechanowiec