.
.
Nasza polityka zwrotów i reklamacji trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Towary nietrwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są towarami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi ani łatwopalnymi płynami lub gazami.
Dodatkowe artykuły nie podlegające zwrotowi:
- Karty podarunkowe
- Produkty oprogramowania do pobrania
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty pieniędzy:
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas
- Każdy przedmiot zwrócony po upływie 30 dni od daty dostawy
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową. Może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często mija trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś wszystko, co trzeba, a nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem mybloxpl@gmail.com.
Towary przecenione
Tylko przedmioty w regularnej cenie mogą zostać zwrócone. Przedmioty wyprzedażowe nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić je na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres mybloxpl@gmail.com i wyślij przedmiot na adres podany w zakładce Kontakt.
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon prezentowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon prezentowy zostanie do Ciebie wysłany.
Jeśli przedmiot nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca zamówiła przesyłkę osobiście, aby wręczyć ją Tobie później, zwrócimy pieniądze osobie obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.
Zwroty wysyłek
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres podany w zakładce Kontakt. Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu. W zależności od miejsca zamieszkania czas, w którym wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami, wysyłając maila pod adres mybloxpl@gmail.com, aby dowiedzieć się więcej na temat zwrotów zakupionych produktów.
.
.